2011. november 25., péntek

TESZT...Dior - Pure Poison parfüm

Oda vagyok a parfümökért, meg alapból az illatokért... Sok mindent kipróbáltam már, voltak márkás felsőbb kategóriás parfümökkel  is negatív tapasztalataim, ugyanakkor olcsóbb, drogériás illatokkal is jártam már jól. Az elkövetkezőkben szeretném megosztani  veletek  véleményemet egyikről másikról, hátha tudok segíteni Nektek.


Persze parfümöt ajánlani nagyon nehéz dolog, mert mindenkinek más tetszik, ugyanaz az illat rajtam lehet más, mint Rajtad... de azért remélem nem lesznek feleslegesek az ilyen posztjaim sem  :-)

DIOR  - Pure Poison

Régebben használtam ezt a Poison illatot, de még a mai napig bennem él, bárkin megismerem az illatát  :-)
Azt hiszem, ez már egy piros pont, mert az a parfüm, amit megismernek rajtad, az már bizonyított valamit....minimum annyit, hogy tartós.

Hát ez az illat maximálisan az. Egy nem hétköznapi  illat, vagány ugyanakkor abszolút nőies. Alklomra kiváló, de én a hétköznapokban is szeretem az ilyen feltűnő parfümöket, szóval én mindig, bárhova mentem magamra fújtam.

Jellemzői
Virágos-gyümölcsös illat

Összetevők:
Fej jegy: mandarin, narancsfa virág, bergamott
Szív jegy: gardénia , jázmin
Alap:  pézsma, szantálfa, ámbra

Én parfümöt a Parfum outlet.hu - ról szoktam rendelni, eddig még mindig elégedett voltam és én ezt találom a legolcsóbbnak is

30 ml:  10.900 FT
50 ml:  14.300 Ft
100 ml: 18.900 Ft


Összehasonlításképpen, láttam olyan webáruházat, ahol a 100 ml Pure Poison 27.000 Ft -ba kerül. Ezért ajánlom én a Parfum Outletet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése