2011. november 21., hétfő

TESZT... Himalaya Nim habzó arclemosó

Szeretem a  a natúr kozmetikumokat és a Himalaya Herbals termékeket kifejezetten. Többféle termékét próbáltam  már, és nagy általánosságban azt mondhatom, abszolút elégedett vagyok velük. Egyről már írtam is itt a blogomban, a  Nim arclemosóról, ami egy zselés állagú lemosó  -egyébként én nagyon szeretem a gél állagú arcápoló termékeket-, mellyel elégedett is voltam, mégis lecseréltem, mert nagyon gyorsan fogyott. 
Hihetetlenül kevés ideig tartott ki, valószínűleg azért, mert gél állaga ellenére nagyon sűrű volt, ezért csak fogyott és fogyott...
Szóval váltanom kellett, de hű maradtam a Himalayahoz és kipróbáltam a Nim habzó arclemosót, melyet normál és zsíros bőrre fejlesztettek ki.
Ez egy pumpás termék, a pumpálás hatására a folyadék állagú  arctisztítóból hab állagú lesz, amelyet kézzel, vagy szivaccsal oszlatok el az arcomon, majd vízzel leöblítem.
Én úgy tapasztalom jól tisztít, jót tesz a bőrömnek, nem zsírosodik, nem szárad tőle és nagyon gazdaságos, még szeptemberben vettem és még most is megvan a  negyede.

Zárójelben megjegyezném, hogy a két Himalaya arctisztítóm között vásároltam a nyári nagy melegben egy Garnier mattító arclemosót, amit néhány használat után szó szerint a kukába hajítottam, mert nemhogy mattított volna, de annyira zsírosodott tőle a bőröm, hogy  számomra használhatatlanná vált. 
(Mások nál olvastam erről  a termékről egyébként jó véleményt, úgyhogy valószínű, hogy az én bőröm nem tudott megbarátkozni vele, sajnos)

Visszatérve a Nim arctiszítóhoz.... megosztom veletek a  Himalaya  oldalon található termékismertetőt, melyből megtudhattok mindent az összetevőkről és azok hatásairól

Nim habzó arclemosó normál és zsíros bőrre  
Ajánlott fogyasztói ár: 1690 FT

Nim (neem) alapú szappanmentes hab, mely mélyen tisztítja az arcot, eltávolítva a felesleges faggyút és szennyeződéseket. Használatával megelőzhető a pattanások, mitesszerek kialakulása. Aktív hatóanyag tartalma 100%-ban növényi eredetű.

Hatása:

Tisztítja és felfrissíti bőrét anélkül, hogy túlságosan kiszárítaná. Használatától a bőr tiszta, lágy és rugalmas lesz. Az arclemosó lágy és gyengéd habja egyenletesen oszlik el az arcon. Az indiai nim (neem) és a kurkuma jól ismert tisztító hatásának köszönhetően mélyen tisztítja a bőrét, eltávolítva a felesleges faggyút és a szennyeződéseket.

Használata javasolt:

Normál és pattanásra hajlamos bőrre.

Használata:

A megnedvesített arcot gyengéden masszírozza át, majd öblítse le. Napi kétszer használja.

Fő összetevők:

  • Azadirachta indica (Neem, Nimba)
  • Curcuma longa (Turmeric, Haridra)
  • Veiveria zizaniodes (Vetiver, Ushira)
Ajánlom nektek, próbáljátok ki!

1 megjegyzés:

  1. En is hasznalom es nagyon meg vagyok elegedve vele. Nekem pattanasos a borom es mas nim termekeket is kiprobaltam mar. Korabban probalkoztam mas termekekkel, tobbek kozott clean & cleart hasznaltam, de sajnos eredmenytelenul.
    Amiota megtalaltam a nim termekcsaladot ( nim radir, nim maszk ), azota a borom teljesen jol erzi magat a boreben, es eltuntek a pattanasaim! :-)
    Mindenkinek ajanlom, akinek pattanasa van...

    VálaszTörlés