2011. december 15., csütörtök

Holiday ... Juicy Couture Holiday Collection

Bemutattam már néhány Holiday kollekciót itt a blogon, de ki merem jelenteni, hogy nekem a Juicy Couture ünnepi szezonra szánt  összeállítása a  kedvencem. 




Nekem legjobban az tetszik benne, ami lehet, hogy másnak pont  nem... a stílusok keveredése. Mondjuk én eleve híve vagyok a 'mixelésnek'  úgy az öltözködés, mint a lakberendezés , vagy a munkám (ékszerkészítés, dekorációs termékek készítése) terén is. Szeretem ötvözni a dolgokat, ez az én stílusom :-)  Ezért jön be ez a Juicy Couture kollekció, a fiatalos  élénk színeivel, amit a feketével  ötvöz (szintén nagy kedvencem), a laza, majdnem sportos vonalak az abszolút elegánssal ... mint például a tüll szoknya a kötött pulcsival, vagy a tréning ruha a flitteres táskával  stb...
Nektek tetszik?  ... és meg is jelennétek így a karácsonyi vacsorán? 

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése