2011. december 31., szombat

Az év kedvencei

Sziasztok!   

Itt az év utolsó napja és összegyűjtöttem ide azokat a posztokat, amelyeket Ti legjobban kedveltetek a blogomon.

A legelső a  Jennifer Lopez szépségének titka.  Nem is gondoltam, hogy ez a bejegyzés lesz a legnézettebb és azt sem tudom, hogy mindez Lopez asszonyság miatt van, vagy egyszerűen  alapból érdekel benneteket a téma, mint a sztárok szépségpraktikái.

A második az Ékszer a lábon ...   Hát nem is csodálom.  Ez a csodaszép Valentino cipellő  páratlan, utánozhatatlan darab... nekem is a kedvencem

A bronzérmet a Punk Girl Hairstyle  kapta. Azt megfigyeltem, hogy nagyon közkedveltek a hajas témák, mindíg kiemelkedő a nézettsége az ilyen posztoknak és ígérem, attól eltekintve, hogy én magam nem nagyon vagyok érintett a frizkós dolgokban -a rövid hajam miatt-, több hajas bejegyzést fogok Veletek megosztani a jövőben.





...és itt van még, amit nagyon szerettetek...




...még egy   szépségtitok: ezúttal Elle Macpherson-tól


...vagy a Rico Zombie-ról szóló Post, az Ennél jobb reklám nem is kell



* * * * * 

Ők voltak a Ti kedvenceitek, örülök, hogy olvassátok a blogomat, tegyétek ezt jövőre is


B.U.É.K.! Nektek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése