2011. május 16., hétfő

Próbáld ki! Bobbi Brown tartós zselés szemhéjtus

Sosem használtam ilyen típusú szemhéjtust ezidáig, de olyan kellemeset csalódtam , hogy gondoltam megosztom Veletek.A  Bobbi Brown  márkát választottam, gondoltam ha már újdonság, tényleg legyen az...még Bobbi Brown- t  sem használtam  :-)
Ami elsőként meglepett, hogy nagyon egyszerű tökéletesen felrakni. Akinek van egy kis gyakorlata a sminkelés terén,  meg lesz elégedve már az első tesztelésen, mert szerintem könnyebb vele dolgozni, mint a hagyományos tusokkal.
A kiszerelésen kicsit meglepődtem,hogy ilyen pinduri az egész, de ahogy el kezdtem használni rájöttem, hogy annyira kevés kell belőle, hogy nagyon hosszú ideig ki fogom vele húzni  :-)   
Szóval csillagos ötös, én abszolút elégedett vagyok vele, csak  ajánlani tudom. 
 Magyarországon, a Douglasban biztos rátalálsz  :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése