2010. november 9., kedd

Ajánlom Nektek

Kislányom jelenlegi nagy kedvencét, a "rufis" - sorozatot szeretném nektek bemutatni és ezzel egy időben ajánlani is. 
*A HÁZ  ahogy Rufi látja
*A JÁTSZÓTÉR, ahogy Rufi látja
*A TANYA ahogy Rufi látja


Rufi, a kisegér, aki a könyv minden oldalán megtalálható  és feladatokat ad a gyerkőcnek.  Pl:  Hány labdát látsz? ...Látod hová másztam?  stb.

Nagyon jól megrajzolt, gazdagon illusztrált könyv, ami Jazika nagy kedvence már hónapok óta. Nálunk az első a Tanya volt, amit ajándékba kaptunk, aztán annyira megtetszett a kis drágámnak, hogy állandóan abból kellett 'olvasni'...én már kicsit untam a "tanyát"  ezért megvettem még a másik két részt, így most már kicsit változatosabb az olvasgatás.  Az alexandra.hu-n most pont le van értékelve  699 FT-ra, szerintem érdemes beszerezni őket  :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése